Kiristyvät turvallisuusvaatimukset nostavat ajoneuvojen hintoja 1.7.2024 alkaen
EU:n uusi kuorma-autojen turvallisuusasetus (GSR-asetus) astuu voimaan heinäkuun alussa. Asetus edellyttää, että kaikissa 1.7.2024 alkaen käyttöön otettavissa raskaissa ajoneuvoissa ja ...
Topliftin rakentaman kaluston käytettävyys perustuu hyvään tarvekartoitukseen
Sujuva arki töissä muodostuu siitä, että ne pienet työntekoon vaikuttavat yksityiskohdat on otettu huomioon, jotta kaikki on mahdollisimman mutkatonta ja ...
Kaluston rakentaminen vaatii automyyjän ja päällirakentajan yhteistyötä
Päällirakenteiden valmistaminen ja muutostyöt vaativat ymmärrystä niin auton kuin alustankin tekniikasta. Tämän vuoksi, kun olet hankkimassa uutta kalustoa, kannattaa varmistaa ...
Hankinta- ja käyttökustannusten tasapainottaminen perävaunua valittaessa
Käymme väliin asiakkaidemme kanssa keskustelua siitä, kannattaako tiettyä ajoa varten valita täysperävaunu vai puoliperävaunu. Laskelmat ovat väliin hyvinkin suoraviivaisia ja ...
Ajetaanko haketta tulevaisuudessa pelkästään täysperävaunuyhdistelmällä?
Metsähakkeen käyttöä on tarkoitus lisätä niin lämmön, sähkön kuin myös liikenteen biopolttoaineiden tuotannossa. Oksat, kannot ja rangat hakkeeksi ja jatkokäyttöön; ...
Kuljetuskaluston modernisointi tai muutostyö voi olla ratkaisu saatavuuspulaan
Kuljetuskaluston toimitusajat ovat tällä hetkellä pitkiä. Tilanne on ollut heikko koko koronapandemian ajan ja nyt Ukrainan sodan vaikutukset raaka-ainemarkkinaan aiheuttavat ...
Kaluston modernisointi ja kehittäminen auttavat pitämään huolta kustannuskilpailukyvystä
Kalusto kuluu ja laitteet vanhenevat. Raskaankin kaluston kohdalla osa asioista kestää paremmin aikaa ja osa heikommin. Jos jokin osa alkaa ...
Topliftin palveluketju – asiakkaan etu on meidän etumme
Topliftin pyrkii uustuotannon, korjaamotoiminnan ja huollon osalta takaamaan, että asiakas saisi käyttöönsä aina parhaan kokonaisuuden.