Ajotarpeen mukaiset perävaunut ovat optimoituja täsmäratkaisuja
Topliftin Janne Ikäheimonen kertoo millaisiin ajotarpeisiin Topliftillä on tehty viime aikoina perävaunuja?
Millainen on kustannustehokas perävaunu ja päällirakenne?
Millaisia kustannuksia raskaan kaluston päällirakenteeseen tai perävaunuhankintaan liittyy ja voidaanko niihin vaikuttaa jotenkin?
Topliftin joustavat raskaan kaluston varaosatoimitukset
Toplift valmistaa päällirakenteet ja perävaunut käyttämällä varaosia, joilla on hyvä saatavuus ja jotka voidaan vaihtaa helposti.
5 askelta kuormausnosturin valintaan
Kuormausnosturi sopii mm. soran, hiekan, rakennusmateriaalien ja -tarvikkeiden käsittelyyn ja sitä voidaan käyttää myös kaivamiseen.
Ajoneuvoyhdistelmien enimmäispituudeksi 34,5 metriä
Valtioneuvoston asetus uusista ajoneuvoyhdistelmien mitoista tuli voimaan 21.1.2019 ja ajoneuvoyhdistelmien suurin sallittu pituus kasvoi.
Kuinka raskaan kaluston mitat ja massat kehittyvät ?
Liikenne- ja viestintäministeriöllä oli vuonna 2018 meneillään hanke raskaan kaluston mittojen ja massojen kehittämiseksi.
Topliftin palveluketju – asiakkaan etu on meidän etumme
Topliftin pyrkii uustuotannon, korjaamotoiminnan ja huollon osalta takaamaan, että asiakas saisi käyttöönsä aina parhaan kokonaisuuden.
Hyvin suunnitellulla kuljetuskalustolla on pisin elinkaari
Kaluston arvon kehityskaarta kannattaa miettiä jo hankintavaiheessa. Suunnittelu ja oikea ajotapa pidentävät kaluston elinkaarta.